Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
AlexOL Olexandr
Группы: Нет Репутация: 0
Пол: Зарегистрирован: 04.07.2007 Возраст: 46
Сообщения: 68 Откуда: Днепр
|
Добавлено: Пт Сен 25, 2009 16:02:11 |
|
|
Получил топливо (кто не в курсе это спирт с добавками вот ВВВ.ey95.com) в Днепре , попробовали настроить карб. настраивал карбюраторщик.
Как указано на сайте – «Для начала можно ограничиться заменой главных топливных жиклеров. Пропускная способность должна быть на 25-30 % больше штатной, соотв. диаметр на 11-14 % больше, чем у штатных».
Стоял 1.09 (главный топливный жиклер) соответственно нужен 1,2 -1,25. Ставим 1,2 маловата машина не набирает обороты при нажати на газ, тоже и при 1,25 . Только при 1,35 более нормально стал набирать обороты, но все очень не стабильно. Газ нажал и держишь 2500, то растут произвольно, то потихоньку падают от 3200 до 1800. Жиклер холостого надо тоже больше, т.к. родной пришлось выкрутить на всю. При таком положении бензин уже идет из 1 й камеры. В общем карбюраторщик сказал, нафиг надо у тебя расход будет как минимум 15л. при таком жиклере (а его еще мало) и холостой будет непомерно жрать. При пробе топливо подавали из 0.5 л бутылки - тоска 10-15 мин регулировки и почти бутылка пустела.
На этом пока все, уехал на бензине.
Ошибки- температура в гараже была 17 С, маловато настраивали без кастрюли и подачи теплого воздуха, поэтому была слабая испаряемость спирта, было видно как стекали капли и неровная работа на всех режимах.
Что интересно, на бензине из сапуна был небольшой дымок (с дв. есть небольшая проблема в одном цилиндре) на спирте дыма не было.
Нужны еще энтузиасты соклубники в Днепре, умеющие настроит карб. для проб и ошибок, т.к. обычные карбюраторщик с задачей не справился (хотя на них рассчитывают поставщики топлива).
Есть предположение что карбюраторы идеально работать не будут, все переходные системы рассчитывались под бензин, а поменять переходную систему увы невозможно. |
|
|
|
|
Apostolov Дмитрий
Группы: Нет Репутация: 11
Пол: Зарегистрирован: 11.03.2008 Возраст: 38
Сообщения: 1975 Откуда: Дрифтопетровск
1993 ВАЗ 2106
|
Добавлено: Пт Сен 25, 2009 16:50:33 |
|
|
Про паливо
Еу ™ (Етанол український) – це українське моторне паливо, створене за найвищими світовими технологіями та більше, ніж на 80% складається з етилового спирту, виробленого в Україні. Це паливо має світовий аналог Е85, маючи при цьому суттєві переваги. Місія палива Еу полягає у появі в Україні власного, абсолютно екологічного та безпрецедентно дешевого виду палива, що зробить державу енергетично незалежною, повітря чистим, а громадян, фермерів та сільське господарство - заможнішими та вільними перевозити свої товари туди, де їх куплять за справедливу ціну.
Cклад:
Паливо Еу – безбарвна прозора речовина, яка являє собою суміш етілового спирту, легких фракцій бензинів, інші вуглеводні, ефіри і прості естери, стабілізатори, спеціальні хімічні речовини рызноманітного призначення, які впливають на хімічні процеси при використанні палива, а також унікальні компоненти, розроблені нашими науково-дослідними інститутами, які перетворюють таку складну суміш хімічних речовин у високоякісне та стабільне пальне. Паливо виробляється за унікальною у світі технологією та має гарантію якості виробника.
Марки палива:
Еу-85 (зимове): суміш з підвищеною кількістю легких фракцій бензинів, ефірів та інших речовин для надійного запуск холодного двигуна у зимовий період при низьких температурах.
Еу-95 (літнє): суміш з невеликою кількістю легких фракцій бензинів, ефірів та інших речовин для надійного запуску холодного двигуна у теплий період року.
Еу-99 (професійне): суміш з наднизькою кількістю легких фракцій бензинів, ефірів та інших речовин для тих, хто цінує абсолютну екологічність та найнижчу ціну. Запуск двигуна на Еу-99 можливий на будь-якому теплому двигуні, на холодних двигунах при температурах від +30С або за будь-яких температур, в тому числі зимових, при використанні технологій підігріву, детально описаних у розділі "Як їздити".
Переваги:
При використанні палива Еу ви заощаджуєте значні кошти за рахунок ціни палива, виробленого в Україні та з національної відновлюваної біологічно чистої сировини.
Ви заощаджуете значні кошти за рахунок витрат на маторну олію, атже при згоранні палива відсутні сірка, луги, сажа та інші продукти нафтогоріння, що окислюють моторну олію та ведуть до її почорніння та втрати корисних властивостей.
Ви заощаджуете кошти на свічках запалення, атже при згоранні Еу на них не залишається продуктів нафтогоріння.
Ви можете зареєструвати перехід свого автомобіля на альтернативне паливо Еу та сплачувати 50% щорічного транспортного збору.
Ви насолоджуєтесь чистим повітрям довкола вашого автомобіля: при згоранні етанолу (С2Н2ОН+02) утворюється лише СО2 (вуглекислий газ) та Н20 (водяна пара). На практиці при розігріві двигуна присутній також слабкий запах спирту. Це особливо приємно у зимовий час, коли необхідно прогріти двигун перед експлуатацією, особливо поблизу житлових будинків.
Ви зберігаєте чистим повітря вашого міста та навколишне природне середовище, навіть якщо паливо попаде на грунт чи водойму.
Двигун вашого автомобіля працюватиме довше, атже:
Моторна олія не буде окислюватися та втрачати свої властивості.
Етанол має меншу теплотворну властивість, тому камера згорання циліндрів, випускні клапани циліндрів тощо, працювають у менш несприятливих умовах. Ризик прогорання випускних клапанів, як це відбувається при горінні пропан-бутану та метані, відсутній.
Двигун не перегрівається під час сильної спеки або міських заторів (зниження температури охолоджуючої рідини на виході з двигуна досягає 15-20С).
Етанол має меншу швидкість горіння, тиск при запаленні у циліндрах зростає повільніше, ніж при горінні бензинів, що зменшує миттєві навантаження на пошні та інші силові деталі двигуна.
Октанове число палива досягає 113 одиниць, що робить його придатним на двигунах всіх ступенів стиснення паливної суміші, які працюють на бензинах всіх марок: 76, 80,92,95,98. Крім того, для професіоналів доступна можливість підвищити ступінь стиснення до 11,5-12,5 одиниць та отримати підвищення потужності двигуна, КПД, крутного моменту та ще більшу економічність.
Високе октанове число також має ще дві переваги:
Покращена стабільність холостої роботи двигуна, збільшений крутний момент двигуна на низьких оборотах, повнота згорання суміші та економічність за рахунок більш раннього запалення паливної суміші;
Абсолютна відсутність детонації паливної суміші при максимальних навантаженнях роботи двигуна.
Етанол не утворює сажі, нагарів та диму на будь-яких режима роботи двигуна, в тому числі при перезбагаченні суміші.
Перехід з бензину на етанол збільшує потужність на 5% та вищі результати для двигунів з турбо надувом, оскільки при правильному згоранні етанолу с повітрям, суміш виробляє більше енергії через більшу кількість палива, яке може бути спалене (етанол, як відомо, згорає ефективніше за бензин) і крім того, сильніше охолоджує камеру згорання, що збільшує кількість кисню у камері.
Етанольне паливо є безпечнішим: має вищу температуру кипіння, випаровування та значно нижчу вірогідність вибуху при серйозних ДТП.
Ви очищуєте повітря ваших міст від забруднюючих викидів нафтогоріння.
Використовуючи паливо Еу, ви підтримуєте національну економіку завдяки залишенню коштів в Україні, наповнюєте національний бюджет за рахунок податків, забезпечуєте роботою та добробутом сотні працівників, зайнятих у розробці, вдосконаленні, виробництві та перевезенні палива та селян, що вирощують екологічну сировину для відновлюваного чистого палива Еу.
Недоліки:
Як вже було сказано вище, теплотворна властивість палива нижча, ніж бензинів. Але окрім переваг це має і недолік: у зимовий час двигун прогріватиметься повільніше на 30-40% часу, або 3-4 хв проти 1-3 хв.
Через нижчу теплотворність різни двигуни використовують від 0% до 30% більше палива в залежності від ступеню стиснення двигуна та налаштувань потужності при переході на Еу. Це не впливає на економічну вигідність використання палива навіть на фоні природнього газу, але має недоліком максимальну відстані руху авто без дозаправлення.
Після використання перших 30-40л палива Еу на старих автомобілях, бажано замінити паливний фільр, оскільки паливо Еу змиває осади, смоли та інший бруд, який часто наявний при використанні наших низькоякісних бензинів. Детальніше це описано у розділі "Як їздити".
Наша команда постійно працює над поширенням АЗС з паливом Еу Україною, щоб ви могли будь-де придбати Еу для свого автомобіля. Але поки ступінь покриття території країни АЗС з Еу значно поступається бензиновим паливам. Звісно, ви в будь-який момент можете заправитись звичайним паливом, якщо подорожуете територію, де відсутній Еу.
Дизельні двигуни можуть працювати на цьому виді палива тільки після встановлення потужної системи підігріву вхідного повітря з можливістю її відключення для збереження двопаливності двигуна..
Кто чё думает о сём? _________________ ⚜ APOSTOL ⚜ |
|
|
|
|
Antonminus Anton
Группы:
Репутация: 12
Пол: Зарегистрирован: 27.10.2008 Возраст: 39
Сообщения: 940 Откуда: Днепропетровск, 12 квартал
1975 ВАЗ 2101
|
Добавлено: Пт Сен 25, 2009 17:22:20 |
|
|
Я бы попробовал))))) ток не на новом двиге)))) _________________ Копейка rulezzzzzz |
|
|
|
|
AlexOL Olexandr
Группы: Нет Репутация: 0
Пол: Зарегистрирован: 04.07.2007 Возраст: 46
Сообщения: 68 Откуда: Днепр
|
Добавлено: Пт Сен 25, 2009 19:15:28 |
|
|
Apostolov писал(а): |
Про паливо
Еу ™ (Етанол український) –
Cклад:
Паливо Еу – безбарвна прозора речовина,
Кто чё думает о сём? |
Что написано на сайте надо делить на 2 или умножать.
Бензин был мутный желтого оттенка. да был мусор в виде оранжевых хлопьев.
Потом на карбюраторах надо увеличить топливные жиклеры, с сайта на 11-14% в реале минимум 25-30%. Это приведет к 30-50% увеличению расхода топлива. К этому 100% необходимо подогревать само топливо перед карбом, хотя говорят, что можно подогревать только воздух.
Что бы уменьшить расход советую спилить немного голову что бы увеличить степень сжатия в двигателе.
Замечен еще положительный момент. Просто добавить немного спирта в бензин, машинка намного уверенней разгоняется. Одна опасность в бензине много примесей (подарки от наших заправок), которые могут выпадать в осадок, есть возможность засорить всю топливную систему. |
|
|
|
|
Neon4ik Сергей
Группы: Нет Репутация: -58
Пол: Зарегистрирован: 09.04.2008 Возраст: 37
Сообщения: 6864 Откуда: Украина, Мелитополь
|
Добавлено: Пт Сен 25, 2009 19:20:03 |
|
|
AlexOL
такая фигня практиковалась во времена второй мировой, в топливо авиациооного мотора добаблялся специальный спирт, для увеличения максимальной мощности, например для пикируещего бомбардировщика, что бы у него хватило мощности с пике выйти _________________ Злобное существо, живущее в бане - флудер.
Модератор - деревянная палка с прокладкой из сукна, служащая для приглушения звука у пианино.
|
|
|
|
|
|
|
Apostolov Дмитрий
Группы: Нет Репутация: 11
Пол: Зарегистрирован: 11.03.2008 Возраст: 38
Сообщения: 1975 Откуда: Дрифтопетровск
1993 ВАЗ 2106
|
Добавлено: Пт Сен 25, 2009 23:58:26 |
|
|
Цитата: |
на карбюраторах надо увеличить топливные жиклеры |
Мне больше нельзя
Цитата: |
советую спилить немного голову что бы увеличить степень сжатия в двигателе |
на 2 мм И будет вам счастье _________________ ⚜ APOSTOL ⚜ |
|
|
|
|
Antonminus Anton
Группы:
Репутация: 12
Пол: Зарегистрирован: 27.10.2008 Возраст: 39
Сообщения: 940 Откуда: Днепропетровск, 12 квартал
1975 ВАЗ 2101
|
Добавлено: Сб Сен 26, 2009 07:39:03 |
|
|
Apostolov тогда надо их выкрутить)))
злой ты.... на 2 мм голову пилить.... _________________ Копейка rulezzzzzz |
|
|
|
|
Jorik Евгений
Группы:
Репутация: 4
Пол: Зарегистрирован: 28.04.2009 Возраст: 37
Сообщения: 1560 Откуда: Днепропетровск
1995 ВАЗ 2107
|
Добавлено: Сб Сен 26, 2009 09:18:22 |
|
|
А где можно купить онный фуел и скоко денег? _________________ Jorik Motor Garage
Запчасти б/у на классику
Установка ГБО, комплектующие
0632472317
0688834154 |
|
|
|
|
sl@sh Славик
Группы:
Репутация: 27
Пол: Зарегистрирован: 07.03.2007
Сообщения: 3115 Откуда: Днепр,Кирова
1978 ВАЗ 21011
|
Добавлено: Сб Сен 26, 2009 11:19:07 |
|
|
Apostolov писал(а): |
на 2 мм |
и сколько выйдет? |
|
|
|
|
Antonminus Anton
Группы:
Репутация: 12
Пол: Зарегистрирован: 27.10.2008 Возраст: 39
Сообщения: 940 Откуда: Днепропетровск, 12 квартал
1975 ВАЗ 2101
|
Добавлено: Сб Сен 26, 2009 14:11:30 |
|
|
выйдет дырка в рубашке
Добавлено спустя 4 часа 16 минут 19 секунд:
Это гравицапа)))) без нее пепелац не так летает _________________ Копейка rulezzzzzz |
|
|
|
|
|
|
AlexOL Olexandr
Группы: Нет Репутация: 0
Пол: Зарегистрирован: 04.07.2007 Возраст: 46
Сообщения: 68 Откуда: Днепр
|
Добавлено: Сб Сен 26, 2009 20:11:52 |
|
|
Блин говорили мне, не добавляй в наш бенз спирт, опа будет. Мы легких путей не ищим, залил. первый км 15 с машиной полная фигня тупит, глохнит и т.д. Когда добавил в бенз спирт, то получился нездоровый осадок, который и дрбчил машину пока не сгорел.
Вывод смешивать можно только в отдельной канистре, затем слить без осадка. Осадок отдать или вылить на заправку.
Задача, надо наити чистый 80 бенз добавить 30% спирта и будет путевый 93 бенз. |
|
|
|
|
Neon4ik Сергей
Группы: Нет Репутация: -58
Пол: Зарегистрирован: 09.04.2008 Возраст: 37
Сообщения: 6864 Откуда: Украина, Мелитополь
|
Добавлено: Сб Сен 26, 2009 20:15:50 |
|
|
AlexOL
и прогоревшая поршневая _________________ Злобное существо, живущее в бане - флудер.
Модератор - деревянная палка с прокладкой из сукна, служащая для приглушения звука у пианино.
|
|
|
|
|
Apostolov Дмитрий
Группы: Нет Репутация: 11
Пол: Зарегистрирован: 11.03.2008 Возраст: 38
Сообщения: 1975 Откуда: Дрифтопетровск
1993 ВАЗ 2106
|
Добавлено: Вс Сен 27, 2009 10:04:54 |
|
|
sl@sh писал(а): |
Apostolov писал(а): |
на 2 мм |
и сколько выйдет? |
Цитата: |
выйдет дырка в рубашке |
_________________ ⚜ APOSTOL ⚜ |
|
|
|
|
AlexOL Olexandr
Группы: Нет Репутация: 0
Пол: Зарегистрирован: 04.07.2007 Возраст: 46
Сообщения: 68 Откуда: Днепр
|
Добавлено: Вс Сен 27, 2009 13:22:24 |
|
|
Neon4ik писал(а): |
AlexOL
и прогоревшая поршневая |
Причина? |
|
|
|
|
Neon4ik Сергей
Группы: Нет Репутация: -58
Пол: Зарегистрирован: 09.04.2008 Возраст: 37
Сообщения: 6864 Откуда: Украина, Мелитополь
|
Добавлено: Вс Сен 27, 2009 13:31:02 |
|
|
AlexOL
увеличение температуры горения топлива, повышеная нагрузка и как следствие
Neon4ik писал(а): |
AlexOL
прогоревшая поршневая |
Добавлено спустя 6 минут 41 секунду:
AlexOL
увеличение температуры горения топлива, повышеная нагрузка и как следствие
Neon4ik писал(а): |
AlexOL
прогоревшая поршневая |
_________________ Злобное существо, живущее в бане - флудер.
Модератор - деревянная палка с прокладкой из сукна, служащая для приглушения звука у пианино.
|
|
|
|
|
|
|
dsu Дима
Группы: Нет Репутация: 31
Пол: Зарегистрирован: 16.08.2008 Возраст: 47
Сообщения: 3527
1989 ВАЗ 2106
|
Добавлено: Пн Сен 28, 2009 07:58:51 |
|
|
Neon4ik писал(а): |
увеличение температуры горения топлива |
вроде написано что наоборот спирт уменьшает температуру горения.
А кстати какова природа этого явления - увеличения мощности за счет добавления спирта? Вродеж спирт горит слабее? За счет уменьшения детонации? _________________ Жалюзи http://astra-d.dyndns.biz/ |
|
|
|
|
Neon4ik Сергей
Группы: Нет Репутация: -58
Пол: Зарегистрирован: 09.04.2008 Возраст: 37
Сообщения: 6864 Откуда: Украина, Мелитополь
|
Добавлено: Пн Сен 28, 2009 08:07:05 |
|
|
dsu
щас немогу найти, но гдето читал про форсаж авиациооных двигателей 2й мировой _________________ Злобное существо, живущее в бане - флудер.
Модератор - деревянная палка с прокладкой из сукна, служащая для приглушения звука у пианино.
|
|
|
|
|
sl@sh Славик
Группы:
Репутация: 27
Пол: Зарегистрирован: 07.03.2007
Сообщения: 3115 Откуда: Днепр,Кирова
1978 ВАЗ 21011
|
Добавлено: Пн Сен 28, 2009 09:50:50 |
|
|
Antonminus писал(а): |
выйдет дырка в рубашке |
чтоб вышла дырка надо фрезеровать! 3.5 мм.
[quote="Apostolov"]на 2 мм
Apostolov писал(а): |
на 2 мм И будет вам счастье |
ну и где ответ?я чё т не дождался |
|
|
|
|
Apostolov Дмитрий
Группы: Нет Репутация: 11
Пол: Зарегистрирован: 11.03.2008 Возраст: 38
Сообщения: 1975 Откуда: Дрифтопетровск
1993 ВАЗ 2106
|
Добавлено: Пн Сен 28, 2009 10:21:32 |
|
|
sl@sh
Не епи моцк _________________ ⚜ APOSTOL ⚜
Последний раз редактировалось: Neon4ik (Пн Сен 28, 2009 10:24:20), всего редактировалось 1 раз |
|
|
|
|
sl@sh Славик
Группы:
Репутация: 27
Пол: Зарегистрирован: 07.03.2007
Сообщения: 3115 Откуда: Днепр,Кирова
1978 ВАЗ 21011
|
Добавлено: Пн Сен 28, 2009 10:22:56 |
|
|
нех писать бред если не знаеш |
|
|
|
|
|