| Предыдущая тема :: Следующая тема |
| Автор |
Сообщение |
Yur4ik юра
Группы: Нет Репутация: -5
Пол:  Зарегистрирован: 04.10.2019
Возраст: 36
Сообщения: 31
|
Добавлено: Чт Окт 02, 2025 18:52:23 |
|
|
| Дуже раджу обирати автоматизацію Бізнесу https://wecode.ua/ Цифрові інструменти роблять інформацію та послуги більш доступними для широкого кола користувачів, включаючи людей з обмеженими можливостями та тих, хто проживає у віддалених районах. |
|
|
|
 |
мымра Лилит
 Группы: Нет Репутация: -5
Зарегистрирован: 05.09.2020
Возраст: 40
Сообщения: 47
|
Добавлено: Ср Дек 03, 2025 11:57:45 |
|
|
| Чесно кажучи, уже другий тиждень ламаю голову, як нарешті впорядкувати роботу нашої невеличкої ветклініки, бо папери, картки пацієнтів і записи на прийом розкидані у різних місцях. Хочу знайти програму, яка б дозволяла і зберігати медичні картки, і швидко видивлятися історію лікування, і при цьому давала можливість персоналу зручно вести записи та нагадування власникам тварин. Але вибір настільки великий, що складно зрозуміти, яка система справді працює без збоїв і корисна в довгостроковій перспективі. Можливо, хтось має практичний досвід і може підказати, яку програму автоматизації варто обрати? |
|
|
|
 |
фраголо Лилит
 Группы: Нет Репутация: -5
Пол:  Зарегистрирован: 30.06.2020
Возраст: 37
Сообщения: 81
|
Добавлено: Ср Дек 03, 2025 12:15:09 |
|
|
| У нас була дуже подібна ситуація, коли клініка росла, а процеси все більше заплутувалися. Ми протестували з десяток різних рішень — від простих таблиць до складних CRM, але більшість або не враховували специфіку ветеринарії, або вимагали надто багато ручної роботи. У результаті зупинилися на програма для автоматизації ветеринарних клінік ENOTE https://enote.vet/ , бо вона реально знімає головний біль з організації прийомів, вакцинацій, операцій і фінансів. Там є продумана електронна картка пацієнта з історією, автоматичні нагадування, гнучкий запис, система обліку препаратів і можливість контролювати всі процеси навіть віддалено. Для нас це було як перейти з хаосу на чітку структуру, де кожен знає свою зону відповідальності, а клієнти отримують сервіс на рівень вище. |
|
|
|
 |
|