Автоклуб «ВАЗ-классика»
    Главная   Форум   Чат   Фото   Гараж   Видео   Разное   Поиск  
FAQ   Поиск   Пользователи   Группы   Регистрация   Профиль   Войти и проверить личные сообщения   Вход  
Техогляд – 2009: Антикризова арифметика. Мій бізнес-план.

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов vaz-classic.dp.ua :: Общение
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
stoaist
Володимир


Группы: Нет
Репутация: 0    

Зарегистрирован: 13.10.2009
БлизнецыВозраст: 44

Сообщения: 1



СообщениеДобавлено: Вт Окт 13, 2009 12:32:58     Ответить с цитатой

Хочу поділитися своїм позитивним досвідом з відвідувачами даного форуму.

Так і хочеться почати, що я - типовий власник СТО з типовими проблемами автобізнесу. Рік тому на початку кризи, я думав, що пропав мій бізнес. В майстерню приїжджало в день до 3-4 машини. Довелося звільнити двох слюсарів. Але з’явилося багато вільного часу і одного дня я почув в новинах про нові постанови кабміну №607 та №403 зорієнтовані на власників СТО і АТП, які дають їм змогу заробити біля 4 000 000 (чотирьох мільйонів) гривень (згідно моїх подальших розрахунків) і одночасно підвищать безпеку дорожнього руху!

Згідно зі статистичними даними, в Україні експлуатується більше 20 мільйонів ТЗ (легкові, вантажні автомобілі, автобуси, спецтехніка, мотоцикли, сільськогосподарські машини та ін.). Станом на початок вересня 2009 року лише 40% автомобілів в Україні пройшли державний техогляд. Решта водіїв зволікали, посилаючись на продовження техогляду, котре незабаром відмінили. Тим часом, в вересні проведення державного технічного огляду фактично відібрали у ДАІ і віддали приватним підприємствам. Зрозуміло, що більшість автомобілістів техогляд будуть проходити саме у приватників, де зручно і вигідно. Це мені і стало на руку.

Зараз на діючих СТО відчувається справжній бум. Всі водії хочуть пройти ТО з мінімальними чергами і до кінця року. Бо згідно з ПДР штраф при відсутності талону ТО 340 850грн. Наразі в Україні відкрито близько 500 таких приватних станцій. За прогнозами Кабміну їх потрібно втричі більше. Проте навряд, чи вони зможуть задовольнити попит власників автомобілів пройти техогляд. В Держстандарті мені сказали, що необхідно відкрити ще 1500 СТО до кінця року в Україні для оптимального проходження ТО.

Тобто близько 12 млн. ТЗ (це 60%) має пройти техогляд в найближчі 3 місяці. Якщо врахувати, що станції будуть розташовуватися в Україні пропорційно щодо кількості ТЗ, і відкрито буде лише, скажімо, 1200 СТО, то на одну акредитовану для проведення техогляду СТО буде припадати більше 10 тисяч автомобілів.

За рекомендованої ціни на техогляд у 120 грн., дохід одного власника СТО буде дорівнювати 1 млн. 200 тис. гривень (10 тис. автомобілів помножити на 120 грн.).

Вартість повного комплекту обладнання для проведення держтехогляду, затвердженого постановою Кабміну №607, становить близько 120 тис грн. (інформація з http://zapadpribor.com ) Отже, чистий прибуток суб’єкта господарювання буде більше 1 млн. грн.
Якщо вже є готова діюча СТО і кваліфікований персонал, тоді ніяких додаткових витрат немає. Навчання персоналу СТО, мені скажімо, проводили безкоштовно на фірмі, де я брав обладнання (ПП «Західприлад», м. Львів). На всі прилади дали гарантію 1рік. Основні прилади я взяв російського виробництва заводу Мета та Інфракар за порадою метрологів.

Для інформації.
Відкрити акредитовану лабораторію може будь-який приватний підприємець, або підприємство, а не обов’язково СТО чи АТП. Актуальним також є відкриття центру по проведенню держтехогляду на базі автомийки, шиномонтажу, біля авторинків, автостоянок, колишніх колгоспів та будь-яких місць, де є скупчення ТЗ. Також можна акредитувати пересувну мобільну лабораторію на базі мікроавтобуса або навіть легкового автомобіля.
Вартість акредитації є безкоштовною. Тобто заплативши тільки за обладнання, підприємець отримує всі дозволи і ліцензію безплатно. Мені, наприклад, підприємство, де я купував обладнання, провело повний супровід по необхідних інстанціях і я отримав ліцензію Департаменту Державтоінспекції менше, ніж за 2 тижні.

Не варто баритись з поданням документів на відкриття лабораторії, бо вам можуть відмовити в видачі ліцензії в певному регіоні, мотивуючи це тим, що хтось зробив це швидше Вас. Поки що станції відкривають у всіх регіонах, але до кінця року, коли з кожним днем їх ставатиме все більше і більше, почнуть відмовляти.

Прилади, які я придбав можна застосовувати не тільки для проведення ТО , але і для діагностики та ремонту автомобілів.
Газоаналізатор та димомір – діагностика та ремонт двигуна, люфтомір – кермова рейка, шарові опори і наконечники, фотометр – регулювання фар, люксметр – тонування вікон, динамометр –натяг ремнів, гальмівний стенд – гальмівна система та ін.
Таким чином, після вашої СТО, авто приїжджаючи до станції техогляду, отримає талон без проблем.

Якщо проводити техогляд, та ще й ремонт, то Ви отримуєте 1 мільйон гривень прибутку від техогляду і вдвічі більше від ремонту. З новими та старими клієнтами, виходить сумарно під 4 млн прибутку в рік.

Ось так вільний час, новини і наш Кабмін допомогли мені подолати кризу.

До кінця вересня планую заробити 120 тисяч грн. на відкриття чергового пункту з проведення ДержТехОгляду в сусідній області на базі одного з АТП.

Бажаю всім успіхів та також чекаю ваших власних історій про подолання кризи в автосправі.
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
AHAPXICT
Андрюха


Группы: Нет
Репутация: 0    
Пол: Пол:Мужской
Зарегистрирован: 23.12.2008
ТелецВозраст: 47

Сообщения: 342
Откуда: Днепропетровск

2000 ВАЗ 2107

СообщениеДобавлено: Вт Окт 13, 2009 19:29:47     Ответить с цитатой

Когда кто-то бежит делиться своим позытывным досвидом - жди какого-то хербалайфа Cool
Четаю...

Добавлено спустя 8 минут 5 секунд:

хитрая реклама "Западприбора". Увы, тут она вряд ли эффективна.

К тому же подменяются, в смысле отождествляются, понятия "дохід" и "прибуток". А это нихрена не одно и то же. Можно получить доход в 4 миллиона гривень, а прибыль будет гривень пятьсот Very Happy из которых 280 уйдет на налоги Laughing

Добавлено спустя 6 минут 51 секунду:

Кстати, я лично ооочень сильно сомневаюсь, шо вот так просто можно взять и открыть предприятие, которое будет оказывать услуги, навязанные государством. Обычно для этого создаются "свои" предприятия.

stoaist писал(а):
Ось так <...> наш Кабмін допомогли мені подолати кризу.

С этого ржалЪ Laughing

_________________
продам ГАЗОБЕТОН пр-ва завода UDK
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
yurecgod
Yuriy


Группы: Нет
Репутация: 10    

Зарегистрирован: 14.06.2007
ВесыВозраст: 44

Сообщения: 229
Откуда: Энергодар, Запорожской обл.

1988 ВАЗ 21063

СообщениеДобавлено: Вт Окт 13, 2009 22:05:02     Ответить с цитатой

какому то хрену 120 грн. не понятно за что отдавать....
ещё понаходятся всякой фигни....и начнётся "ПОДНИМАНИЕ
БИЗНЕСА" от этого постановления кабмина никому
лутше не стало....лицензию всё равно все давать
не будут, а скорей всего всяким УкрАвто и т.д.
да короче что тут говорить и так всё ясно
все живём в этой стране. от таких статей тольку грустней
становится, владелец СТО обрадовался, что тоже кормушку
получил.
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора ICQ Number
Antonminus
Anton


Группы: 
[ Члены автоклуба ]

Репутация: 12    
Пол: Пол:Мужской
Зарегистрирован: 27.10.2008
РакВозраст: 39

Сообщения: 940
Откуда: Днепропетровск, 12 квартал

1975 ВАЗ 2101

СообщениеДобавлено: Вт Окт 13, 2009 22:33:17     Ответить с цитатой

ХЗ, только я сто-шникам не доверяю. лучше у "кустарных", но проверенных механиков провериться, дешевле будет, чем какой-то недоученный студентик забудет что то докрутить. И проще денег в ГАИ дать за талон ТО.
_________________
Копейка rulezzzzzz
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
AHAPXICT
Андрюха


Группы: Нет
Репутация: 0    
Пол: Пол:Мужской
Зарегистрирован: 23.12.2008
ТелецВозраст: 47

Сообщения: 342
Откуда: Днепропетровск

2000 ВАЗ 2107

СообщениеДобавлено: Ср Окт 14, 2009 21:04:48     Ответить с цитатой

шото мине пацказывает, шо топегпастер тут уже не появитцо Wink рекламу разместил и кранты Very Happy
_________________
продам ГАЗОБЕТОН пр-ва завода UDK
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
joyboy09
джой


Группы: Нет
Репутация: 0    

Зарегистрирован: 26.10.2009
КозерогВозраст: 40

Сообщения: 1



СообщениеДобавлено: Пн Окт 26, 2009 12:40:37     Ответить с цитатой

yurecgod писал(а):
какому то хрену 120 грн. не понятно за что отдавать....
ещё понаходятся всякой фигни....и начнётся "ПОДНИМАНИЕ
БИЗНЕСА" от этого постановления кабмина никому
лутше не стало....лицензию всё равно все давать
не будут, а скорей всего всяким УкрАвто и т.д.
да короче что тут говорить и так всё ясно
все живём в этой стране. от таких статей тольку грустней
становится, владелец СТО обрадовался, что тоже кормушку
получил.


Я отвечаю, как клиенткоторый прошел ТО на частном СТО. Все было сделано быстро, качественно и недорого!
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Jorik
Евгений


Группы: 
[ Члены автоклуба ]

Репутация: 4    
Пол: Пол:Мужской
Зарегистрирован: 28.04.2009
ВодолейВозраст: 37

Сообщения: 1560
Откуда: Днепропетровск

1995 ВАЗ 2107

СообщениеДобавлено: Пн Окт 26, 2009 18:52:41     Ответить с цитатой

joyboy09
& stoaist
не одно ли это лицо? НАС ПРОСТО ТАК НЕ НАИПЕШ!!!

_________________
Jorik Motor Garage
Запчасти б/у на классику
Установка ГБО, комплектующие
0632472317
0688834154
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов vaz-classic.dp.ua :: Общение Часовой пояс: GMT + 2
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы не можете скачивать файлы